Vulkanizerske storitve
Sledimo trendom v gumarski industriji in se trudimo, da bo vaše vozilo brezhibno in varno pripravljeno za brezskrbne poti in užitke.
Menjava avtomobilskih pnevmatik
Zakon zahteva, da jeseni na svojem vozilu zamenjamo letne pnevmatike z zimskimi. To moramo storiti do najkasneje 15. novembra, vako leto. Prav tako je priporočljivo, da pnevmatike zamenjamo tudi spomladi, ko temperatura doseže več kot 7 stopinj celzija. Tako lahko poletne pnevmatike na vozilu spet zamenjamo 15. marca.
To ni le modna muha proizvajalcev pnevmatik, ampak so zimske pnevmatike prilagojene zimskim razmeram na cesti, medtem ko se letne pnevmatike odlično izkažejo prav v poletnih razmerah. Letne pnevmatike imajo namreč pri višjih temperaturah krajšo zavorno pot, zmanjšajo porabo goriva in se manj obrabljajo. S tem pa se zagotovi tudi večja varnost v prometu. Poznamo še vmesno rešitev, in sicer celoletne pnevmatike, ki zadostujejo tako zimskim kot poletnim razmeram.
Se boste ob menjavi pnevmatik odločili za premontažo ali previjačenje?
Odgovor na to vprašanje se skriva v tem, ali boste pnevmatike montirali s platišči ali brez platišč.
Premontaža pnevmatik
V primeru, da boste montirali pnevmatike brez platišč, govorimo o premontaži pnevmatik. Pri tem boste uporabili ista platišča, na katerih imate pnevmatike, ki jih trenutno uporabljate. Premontaža torej pomeni, da stare pnevmatike demontirate s platišča in na platišča montirate nove pnevmatike.Previjačenje pnevmatik
V primeru, da boste montirali pnevmatike skupaj s platiščem, pa govorimo o previjačenju pnevmatik. V tem primeru imate seveda dvoje platišč, zimske pnevmatike imajo svoja platišča, letne pa svoja. Previjačenje torej pomeni, da odvijačite pnevmatike skupaj s platiščem in nato privijačite nove pnevmatike s platišči.
Centriranje pnevmatik
Ob menjavi pnevmatik je nujno potrebno tudi centriranje pnevmatik in platišč, ki mu z drugimi besedami pravimo tudi uravnoteženje pnevmatik. S tem postopkom se prepreči, da bi se vozilo med vožnjo treslo, kar bi čutili na volanu ali na karoseriji vozila. Uravnoteženje pnevmatik namreč zravna sile, ki zaradi neenakomerne razporeditve mase (os - platišče) nastanejo pri vrtenju pnevmatike.
Kot smo že rekli, je posledica necentriranih pnevmatik tresenje volana. Takšna vožnja je zelo neudobna in neprijetna, poleg tega pa vsekakor ni varna. Pnevmatike se bodo v tem primeru obrabile hitreje, pride pa tudi do hitre obrabe kolesnih ležajev.